تمرینات خاص رشته سرعت

برای یادگیری گردش کردن در حالت کراس اور در پیچ جاده یا پیست رشته سرعت تمریناتی را از کتاب اینلاین اسکیت آقای پائولو پیشنهاد می کنم. مخصوصا برای مربیانی که با بچه ها کار می کنند این تمرینات را در لیست تمرینات روزانه قرار بدهند.

ابتدا به حالت بدن در این موقعیت در عکس زیر توجه کنید که زانو، شانه و چرخ اول اسکیت در یک راستا باید قرار بگیرد. برای رسیدن به این حالت و از دست ندادن تعادل در سرعت بالا می توان تمریناتی را انجام داد.

در این تمرین مربی با این روش که در شکل زیر میبینید اسکیت بازان را مجبور می کند برای این که دست خود را به مربی برسانند تا آنجا که می توانند بدن خود را پایین بیاورند و دیگر ترس از خوردن زمین در سرعت بالا به خاطر این که بازیکن ذهن خود را روی دست زدن فکوس میکند از بین میرود.

 

در تمرین بعدی برای بالا بردن قدرت پوش یا فشار پای کراس می توانید از یک توپ تنیس استفاده کنید توپ را با خم بودن زانو پشت پا نگه دارید و هنگام کراس با باز کردن با قدرت و فشار زیاد باید توپ از پشت پا پرتاب شود.به تصویر زیر دقت کنید.

/ 5 نظر / 43 بازدید
علی

سلام[لبخند] این بهترین مطلبی که در این اواخر نوشتید

فتحی علی

سلام خیلی عالی بود لطفاَ اگه شما مطالبی در خصوص آموزش افراد تازه کار دارید واسم بفرستید ممنون میشم

محمد

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی عزیزان بالاخص خدمت شما خانم فتحی،می خواستم ببینم شما اطلاع دارین چرا سایت skateiran.com باز نمیشه ؟ راستی دیگه از آقای فرید رضایی خبری نیست؟ با تشکر [لبخند]

سینا

سلام خانوم فتحی . خیلی خیلی خیلی خسته نباشید . من میخوام چنتا کتاب آموزش سرعت معتبر در حد بین الملی سفارش بدم برام بفرستن اما هیچ کدومو نمیشناسم لطفا منو راهنمایی کنید. مچکرم[گل]

سینا

خیلی ممنون از راهنماییتون اگه کتابای ایتالیایی بهترن چنتا از اونارو معرفی کنید . خیییییییییلی ممنون [گل]